Sivut

sunnuntai 21. lokakuuta 2012

"Kyllä siitä vielä sulle kisakone saadaan!"

Onpaha taas tullut vähän laiskoteltua näiden blogipiäitysten kanssa... Nyt parin viikon takaisista treeneistä selostusta luvassa!

Aloitettiin paikkiksella. Foxi jäi hyvään suoraan asentoon makaamaan ja se tuijotti hyvin minua koko makuun ajan. Päätin käydä palkkaamassa sen ja kun palasin takaisin omalle paikalleni se olikin ilmeisesti alkanut etsiä namia, koska se oli noussut seisomaan. Kävin palkkaamassa sen koska mun mielestä se teki paremmin kun edellisillä treenikerroilla. Vapautin suoraan maakuulta, koska Foxi ennakoi perusasennon helposti. Kouluttajan mukaan makasi hyvin kun kävin palkkaamassa, mutta hänen mielestään ei olisi tarvinnut palkata... No joo, mutta aiemmin ollut vaan vähän huonompi, joten kyllä se edelleen palkkansa mun mielestä ansaitsi.

Luoksari ilman lopun perusasentoa. Ihan kiva ja lähti ekalla käskyllä. Voisi olla enemmän vauhtia...

Sitten meille syystä X hankalaksi osoittautunut juttu. Liikkeestä maahanmeno. Tehtiin pelkkiä maahanmenoja kun muut teki liikettä. Paitsi että Foxin mielestä se oli kamalaa ja ei olisi halunnut mennä maahan koska nurmi oli märkä. Olin ihan että anteeks koira mutta mikä sua vaivaa?!? Ei nimittäin KOSKAAN ole ollut ongelmia maahanmenossa ja me ollaan treenattu samalla kentällä kaatosateessakin. Tehtiin sitten ensin pari maahanmenoa reiluilla vartaloavuilla. Päästiin kyllä tekemään myös kokonaisena liikkeenä kun meidän outo märän maan kynnys oli ylitetty. Tarvitsee vielä paaaaljon treeniä.

Treenien lopuksi juttelin kouluttajan kanssa. Hän kehui paljon meidän seuraamista ja kontaktia. Niistä onkin kiva saada kehuja, koska ollaan oikeasti tehty töitä niiden eteen! Hän oli myös sitä mieltä että vähän hienosäätöä ja kohta kokeisiin. Mä sitten kysyin että mikä on kohta. Kuulemma ensi keväänä, se onkin hyvä koska sinne me ensimmäistä koetta tavoitellaan. Foxista myös saadaan kuulemma hyvä kisakone mulle! Mä en kyllä taida haluta minkään koneen kanssa kisata vaan mielummin ihan vaan koiran kanssa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti