Sivut

keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Vastaus haasteeseen

Blogia paiskattiin jälleen kerran haastella, ja tämän sain nyt tehtyä kun löytyi sopivasti aikaan blogiin syventymiseen. Haasteen meille antoi Virpi.

Ohjeet:

Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa.

1.Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11kysymystäuusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

11 asiaa minusta

1. tykkään urheilusta ja mun suosikkilajini on jalkapallo, jota mä myös joskus nuorempana harrastin
2. horoskoopiltani olen kauris, tosin en usko horoskooppeihin
3. kirjoitin ylioppilaaksi viime keväänä, en tosin millään huippupapereilla

4. nyt vietän välivuotta, käyn töissä ja valmistaudun uuteen pääsykoelukemisurakkaan
5. "isona" haluaisin olla juristi, jos tarkempia ollaan niin ehkä asianaja
6. tykkään lentää ja matkustaa
7. vihaan imurointia, mutta joudun kuitenkin meillä aina imuroimaan, koska mun tehtävä on huolehtia ettei koiran karvat lainehdi lattialla
8. tykkään suunnitella asioita paljon etukäteen
9. olen AINA ajoissa ja siksi minua ärsyttää sellaiset tyypit, jotka myöhästelevät jatkuvasti
10. katson mielelläni hömppäohjelmia telkkarista(esim. Unelmien poikamies)
11. haaveilen asumisesta ulkomailla


11 kysymystä haastettaville:

1. Miten päädyit kyseisen koirarodun edustajaan?

- tolleriin päädyin, koska etsin koiraa, josta olisi harrastuskaveriksi moneen menoon. Mietin muitakin, ja oikeastaan aika erilaisiakin, rotuja mutta päädyin tolleriin. En kadu rotuvalintaani, punaturkit ovat kietoneet minut häntänsä ympärille :)

2. Onko teillä tavoitteita ja jos on niin mitä?

- teillä, siis minulla ja koiralla? toki haluaisin että Foxi joskus pääsisi taipparit läpi. Lisäksi olisi hienoa ensin saada sille joku koulari ja myöhemmin joku harrastuspuolen valionarvo

3. Mikä on lapsuuden toiveammattisi?

- joskus halusin opettajaksi, koska ne sai lahjoja lukuvuoden lopussa ja niillä oli pitkät lomat. Halusin myös lentoemännäksi, koska niillä oli hienot työasut ja tykkäsin lentää. Lähemmäs kymmenen vuotta olen haaveillut urasta lain parissa. 

4. Onko sinulla sisaruksia?

- juu, pikkusisko ja pikkuveli

5. Muutama hyvä ystävä vai monta kaveria?

- mulla on pari hyvää ystävää, mutta myös aika paljon kavereita, joiden kanssa tulee vietettyä aikaa. 

6. Unelmien lomakohde?

- riippuu mitä haluaa tehdä. Tykkään shoppailla, mutta toisaalta myös löhöillä rannalla ja nauttia lämmöstä. Mä olen jo käynyt yhdessä sellaisessa kohteessa, missä nämä kaksi sai yhdistettyä näppärästi. Se oli Dubai :) Aika mahtavaa olisi käydä vaikka Tahitilla...

7. Mitkä kolme tavaraa ottaisit autiolle saarelle?

- autiolla saarella ei varmaan paljoakaan hyödyttäisi kännykkä tai tietokone, jos/kun ei ole kenttää... Ehkä mä ottaisin vettä, ruokaa ja moottoriveneen, jolla pääsisi sieltä pois :D

8. Kadutko jotain tekemääsi valintaa?

- eipä tule mitään sellaista mieleen

9. Oletko ajatellut kasvattavasi koiria?

- joskus "salaa" mä olen haaveillut kasvattamisesta, mutta tykkään enemmän uroskoirista ja toistaiseksi koen ettei mulla ole tarpeeksi asiantuntemusta rodusta, joten ainakaan toistaiseksi ei

10. Miten olemme tavanneet?

- hmm... jossain näyttelyssä varmaan? :D

11. Mikä on turhin ostamasi tavara?

- mä olen aika pihi, joten harkitsen yleensä kauan mitä ostan. Lisäksi voi käydä niinkin että olen suunnitellut ostavani jotain, mutta kaupassa päätänkin etten osta. Mitäköhän mä sanoisin... Joskus kymmenen vuotiaana ostin veljelle joululahjaksi reikää kiertävän golfpallon, ehkä se oli aika turha :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti