Sivut

maanantai 4. heinäkuuta 2011

Noutaja

Varoitus, luvassa hehkutusta!

Helteiden jälkeen Foxissa olikin taas virtaa. Käytiin pitkällä lenkillä ulkona, mutta myöhemmin tehtiin vielä dameilla.

Mulla oli vähän nameja ja oranssi dami. Ensin leikitin Foxia hetken damin kanssa ja palkitsin oikeasta otteesta. Sitten kokeilin mitä pöllö-poika tällä kertaa tekee jos heitän damin. Koira lähti suoraan damin perään, nosti sen reunasta mutta sitten korjasi otteen keskelle damia. Sitten se toi sen minulle. Heitin damin uudelleen ja koira haki ja toi minulle. Pari heittoa se haki ja pudotti vähän liian kauas, osoitin damia ja käskin ottaa ja Foxi poimi ne ja toi aivan jalkoihin. Kun tuntui sujuvan niin hyvin niin ahnehdin varmaan 20 toistoa, kaikki kuitenkin hyviä suorituksia Foxille. Aikaisemmin olen ollut tosi varovainen ettei tule liikaa toistoja ja lopu epäonnistumiseen, mutta nyt ahnehdin ja sitä epäonnistumista ei tullut. Ihanaa! Olen niin tyytyväinen Foxiin :)

Loppuviikosta päästään treenaamaan vesityöskentelyä mökille. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti